Butik

Røde Kors Butik Rødovre

Hos Røde Kors Butikken i Rødovre møder du søde og engagerede frivillige, der sælger lækkert genbrugstøj, møbler, legetøj, linned, køkkenmaskiner, service og meget mere. Kom forbi og se vores store udvalg og støt samtidig et godt formål!

Lokalt hjælper vi mange mennesker, som af den ene eller den anden årsag har det svært – og vi gør det i øjenhøjde. Salget fra butikken er med at støtte og udbygge Røde Kors' lokale, nationale og internationale humanitære aktiviteter.

Du kan se nogle af vores varer, læse om kampagner og meget mere på vores Facebook side https://www.facebook.com/RodeKorsButikRodovre/

Valhøjs Alle 67

2610 Rødovre

Tlf.:  36 72 90 09

Der er gode P-forhold, men husk P-skiven !!

Butikkens åbningstider

Mandag til Fredag kl. 10:00 til kl. 17:00

Lørdag kl. 10:00 til kl. 14:00

Søndag – butikken er lukket

Donationer

Vi modtager med tak alle donationer i form af tøj, legetøj, linned, møbler, nips, bøger og alt til hjemmet. Vi må dog desværre takke nej tak til madrasser og TV.  I visse perioder kan det forekomme, at vi må sige nej tak til bøger, musik & film – i så fald vil der være skiltet i butikken.

Møbler modtages med tak, men i øjeblikket er der dog begrænset muligheder for afhentning. August/September forventer vi at kunne tilbyde afhentning og levering af møbler. Man er naturligvis velkommen til at kontakte andre Røde Kors butikker, som kan tilbyde afhentning af indbo (f.eks. Røde Kors Taastrup, Ishøj).

Donationer kan allerede nu afleveres ved vores nye butik.

Bliv frivillig i Butikken

Vi har brug for al den frivillige hjælp, som vi kan få – arbejdet kan blandt andet være: betjening af kunder, sortering af tøj, istandsættelse af diverse ting og sager, eller hjælpe med de lidt tungere opgaver.

Du er velkommen til at kontakte vores butiksleder Iben Rohde, hvis du gerne vil høre lidt mere om det at være frivillig i butikken.  Du kan fange hende på tlf. 25 26 18 63 eller via e-mail: ibenrohde@live.dk

Priser

Alle priser er fastsat af personale i butikken eller fastsat af standard priser fastlagt af Røde Kors. Butikkens politiker, at priser fastsættes efter varens stand og anslået gensalgsværdi. Der gives ikke nedslag i prisen eller mængde-rabat (med mindre angivet på varen), da vores priser er sat efter, at vare er brugte. Udvalgte varer sælges dog til ekstra nedsatte priser – disse er klart markeret rundt om i butikken.

Man kan betale med kontanter, MobilePay og VisaDankort. Vi kan desværre ikke modtage andre korttyper, såsom MasterCard og Amex

2016_ting-og-sager-300-200